V ČR menšinová vláda?!

1. júna 2010, Jakub Stuart, Nezaradené

Ešte včera sa aj naša pravica nadchýnala vítazstvom vo volbách v ČR. Ako to bude dobré a stabilné. Wau. Ja som v nedelu pri jednej debate vyslovil názor, že vôbec nezávidím ODS- Nečasovi, že ide do Vlády s TOP 09 a Vecami verejnými. Obe strany sú neznáme a nevyspytateľné. Varoval som pred prílišným optimizmom. TOP 09 teda Kalousek a ten kníže sú starý vlci v nových ovčích kožuchoch a Veci verejné je strana o ktorej nikto nič nevie! Nikto nevie nič o lídroch, financovaní ani o ich reálnom smerovaní. Je to veľmi nevyspytateľná strana s slušne povedané veľmi originálnymi názormi na politiku. Okrem Johna, ktorý je skôr známy ako publicista a nie politik je všetko ostatné zastreté tajomstvom. Majú tvár na reklamu a ostatné bude vec biznismenov. Už len tie zmluvy o pokutách za „politickú nedisciplinovanosť“ sú slušne povedané veľmi neštandartné. Také Masarykovské!  Nemá každý politik hlasovať podľa svojho vedomia a svedomia?? Spojenie ministerstva obrany a ministerstva vnútra je akumulácia moci jednému ministrovi. Presun 10 mld. z rozpočtu armády do školstva? to armádu položí. Zároveň chcú odkupiť tie gripeny. A daľšie perličky.

Podľa mna bude v Čechách  menšinová vláda ODS a TOP 09 s podporov Veci verejných , t.j  vlada vydierateľná najmenšou politickou stranou v parlamente. Veci verejné si nebudu chcieť „špiniť ruky“ a do vlády nepôjdu. Budú ju  iba podporovať, ked im to bude vyhovovať a budú naháňať populistické body. Tak ak dnes majú naše opozičné strany optimizmus,že budú mať český scenár, zajtra tu bude zase  na koni Fico. Želám čechom veľa štastia.

 Mám svoje jedno pravidlo: Nikdy neverím ĺudom, ktorí ma presviedčajú, že všetko čo robia robia iba pre moje dobro. A to VV sú!!!  

 

Upozornenie: Tento článok je iba moja prognóza.