pozri kto to hovorí?

8. decembra 2010, Jakub Stuart, Nezaradené

Pod heslem ‚vítěz bere vše‘ spoléhá ODS, že se rychle ujme moci a spolu se svými agenty přisluhovači zajistí těmto osobám beztrestnost. Toto já a sociální demokracie, jejíž jsem předsedou, nedopustí. Cítím povinnost oznámit, že demokracie v této zemi utrpěla tvrdý zásah srovnatelný snad jen s únorem 1948, snad jen s rozdílem, že hrozí modrá totalita.“

„Já vycházím z toho, že mám něco jako poslání (…) možná od nějaké nejvyšší bytosti, takže předpokládám, že dokážu sociální demokracii vyvést ze situace, ve které byla.“

 

„Osmdesát procent médií je proti nám, ti Steigerwaldové a Mášové proti nám vedou válku, a jedna z prvních věcí, kterou přijmeme po volbách, bude nový tiskový zákon, který tyhle balkánské poměry změní,“

 

Pokud jde o debaty, tak v této zemi není nikdo, kdo se mně vyrovná.“

Vsetky tieto výroky nepovedal slovenský politik ale expredseda CSSD -Jirí Paroubek a podbnosť s niektorým z našich  je čiste náhodná.