Založ si blog

Gorila I a Gorila II: paralela odhalení

Pred časom som si povedal, že už nebudem písať blogy. Odišiel som do osobnej vnútornej  emigrácie. Nevydržal som tam. Spolitizovanie situácie okolo tunelovania tajných služieb ma prinútilo vyjadriť sa. Viem,  vyjadril sa už premiér, minister obrany, exminister obrany, ďalší exminister obrany i samotní riaditelia či zástupcovia služieb, tak načo ešte ja. K samotnej kauze poviem len jedno. Ani tajné služby nie sú sväté, keď je celá krajina prehnitá. Ani tajné služby nie sú odpolitizované, keď je celá krajina spolitizovaná až po úroveň radových referentov na okresných úradoch. Vďaka za to pán Mečiar. Pán Dzurinda to mohol zmeniť a neurobil to! Takže tiež vám patrí naša vďaka. Som presvedčený, že väčšina spravodajských dôstojníkov si robí  svoju prácu dobre, ale politickí nominanti nemajú záujem o vyšetrenie niektorých vecí.   Márne sa bude niektorá strana tváriť, že oni nie. Vieme svoje p. Galko. Zaráža ma však iná  vec. Na jednej strane absolútny nezáujem tieto kauzy vyšetriť a  úžasná odolnosť ľudí nechať si takto skákať po hlave. Časť ľudí  vôbec neverí politikom, že to myslia úprimné. Na druhej strane je až fanatická dôvera  politikovi a schopnosť obhajovať ho, hoc neverí v žiadne ideály, alebo v Boha. Nechám názor na ľuďoch. Mňa na celom tomto humbuku zaujala iná vec.

 

Policajti to volajú MODUS OPERANDI oboch káuz  goríl. Je takmer zhodný.

GORILA I. :Vráťme sa do obdobia, keď celá spoločnosť vnímala pád vlády Ivety Radičovej ako podraz zo strany SaS. Okrem SaS prívržencov, väčšina obyvateľstva viní za rozpad stranu Sloboda a Solidarita. Tá sa snaží zodpovednosť vehementne hodiť na ostatné koalične strany. A tu sa pár dní po tom, objaví na internete anonymom umiestnený dokument, ktorý popisuje čo sa dialo na Vazovovej ulici. Objavuje sa Gorila I.  Richard Sulík pripúšťa, že o dokumente vedel. Až teraz sa spoločne s ďalšími členmi SaS na čele s Ľubomírom Galkom  rozhorčujú nad týmto dokumentom a udalosťami v ňom uvedenými, ako keby to počuli prvý krát. Nezabudnú podotknúť, že SaS sa v tomto dokumente nespomína a je jediná čistá.  Nasledujú občianske protesty, na ktorých sa vehementne ukazujú hlavne členovia strany SaS. Príde ale SaSanka a odpočúvanie v rámci ministerstva obrany. Výsledky volieb ukázali, že ľudia im neuverili a strana padla na polovicu hlasov. Ale je v parlamente a pricipálna.      

 

GORILA II:  Po voľbách dochádza k triešteniu pravicových politických strán, a akosi je ich už  priveľa. Smeru sa zatiaľ celkom darí ututlávať svoje prešľapy a škandály a pravica je neschopná normálnej opozičnej práce. Z KDH odchádzajú postupne Lipšic, Žitňanská aj Procházka, SDKU hrozí odchodom ďalšia Žitňanská aj Beblavý, MOST je zatiaľ neviditeľný. Najväčšia strata postihne stranu SaS. Odišli Kolárovci t.j. takmer polovica poslancov a „zlý“ Paška  zrušil poslanecký klub SaS. Strana sa v prieskumoch blíži úrovni 3-4 percent na úroveň SNS a SMK. A opäť sa objavuje utajovaný dokument, ktorý zaslal ďalší neznámy autor  do redakcie denníka SME. Aká paralela s objavení Gorily I.  Správa údajne hovorí o tunelovaní VOS a VSS za čias prvej Ficovej vlády. Politickej aktivity v tomto vyšetrovaní sa opäť chytá rozhorčená SaS. Pravosť dokumentu potvrdzuje podpredseda strany a exminister obrany Ľubomír Galko. Nezabudne podotknúť, že on o tom vedel a osobne to nariadil. Aká disproporcia s tým, že nevedel o nezákonnom odpočúvaní nevinných osôb,  kedy spravodajcovia vraj konali autonómne bez jeho vedomia. Opäť sa roztáča kolotoč tlačových konferencií,  obvinení, dementovania informácií  a trestných oznámení. Objavujú sa svedkovia, ale aj pôvodne skartované informačné správy. Diskusia prechádza na sociálne siete a diskusné fóra. Opäť sa tu dokazuje zo strany Galkových internetových prívržencov, že kto neverí Ľubovi, je ficoid, súmračník, komunista, boľševik či menej mentálne vyvinutý. T.G. Masaryk kedysi hovoril, že „demokracia je dialóg“. Dialog a schopnosť vy&počuť si názor iného bez toho aby som ho ponižoval  Desí ma predstava, že naša jediná liberálna strana, opakujem liberálna  sa vyjadruje na úrovni komunistických pohlavároch v 50. rokoch. Kto nejde s nami a nemá názor ako my, tak je pre spoločnosť zlý, skorumpovaný a mentálne nespôsobilý.  Desí ma táto predstava slušnosti, slobody, spravodlivosti a demokracie.

 

Je mi úplne jedno či ma na základe tohto blogu zaradia medzi ficoidov alebo modrokabátnicke gorily. Nemám rád patrokraciu a oligarchiu, ktorá tu vládne. Chýbajú mi štátny žalobcovia namiesto všemocného generálneho prokurátora. Chýbajú mi nezávislé súdy, nepodplatiteľní úradníci, nestranná polícia a fungujúca armáda. Chýbajú mi slušní zdravotníci, ktorí liečia aj chorých, starých aj bezvládnych bez úplatkov. Chýbajú mi podnikatelia, ktorí odvádzajú dane. Chýbajú mi novinári, ktorí hľadajú pravdu a média, ktoré vzdelávajú. Ešte veľa mi toho chýba v tejto krajine. Každodenne krútim hlavou nad nekompetentnosťou politických špičiek a veľmi by som sa potešil, keby by som sa dozvedel pravdu o tom, ako to bolo. Veľmi by som sa potešil, keby zodpovední boli za svoje chyby potrestaní. Ale ak  strany volia už teraz metódy, že nie sú schopné sa ani len prihlásiť k tomu čo napáchali a prijať zodpovednosť,  čo by robili, keby sa dostali k moci? V kontexte tohto vnímam podporu  strany SaS takým správnym ľuďom ako Tom Nicholson alebo Vlado Suchodolinský ako symbolický bozk smrti. Škoda.  

 

 

 

pozri kto to hovorí?

08.12.2010

Pod heslem ‚vítěz bere vše‘ spoléhá ODS, že se rychle ujme moci a spolu se svými agenty přisluhovači zajistí těmto osobám beztrestnost. Toto já a sociální demokracie, jejíž jsem předsedou, nedopustí. Cítím povinnost oznámit, že demokracie v této zemi utrpěla tvrdý zásah srovnatelný snad jen s únorem 1948, snad jen s rozdílem, že hrozí modrá totalita.“ „Já [...]

Je 998 tisíc ľudí veľa alebo málo?

20.09.2010

Včera som sa celkom dobre bavil na vyjadreniach našich pseudopolitikov a diskutéroch na rôznych fórach ohľadom hodnoteniach výsledkov referenda. Je to diskusia, ktorá je asi zbytočná, lebo je podobná k diskusií či je pohár poloplný alebo poloprázdny. Bože !!! Aký veľký je rozdiel medzi matematikou a politikou. Prečo? V parlamentných voľbách bolo voliť [...]

Na súde vyhral terorizmus !

09.08.2010

To čo predviedol v otázke Kosova „nezávislí“ Medzinárodný súdny dvor v Haagu je fraška a obrovský precedens. Nechcem sa vyjadrovať k politickej objednávke ako má súd rozhodnúť, ani či za tým stojí USA, Veľká Ritánia, TC, slobodomurári, sionizmus,Izrael alebo daľšie superutajované organizácie. Chcem len povedať, že sudcovia otvorili [...]

Tádž Mahal, mReportér

Jeden z novodobých divov sveta, ktorý stavali viac ako dvadsať rokov. Majestátna stavba je považovaná za symbol Indie

19.03.2024 05:00

Nášmu mReportérovi sa podarilo zachytiť pekné zábery priamo z Indie.

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

Jakub Stuart

Štatistiky blogu

Počet článkov: 17
Celková čítanosť: 51358x
Priemerná čítanosť článkov: 3021x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy