Založ si blog

Asi som netolerantný, ale liečim sa.

V Bratislave bolo včera celkom rušno a ešte zajtra budú  toho plné stránky internetu a noviny. Diskusie sa rozvíjajú od obviňovania cez výzvu k tolerancií až po ignoranciu. Aj ja bojujem s tým, aký postoj zaujať k pochodu homosexuálov. Určite však neschvaľujem útoky tých bláznov v kožených bundách s vyholenými hlavami. Ale ani podporu zo strany veľvyslancov „demokratických“ krajín, kde černosi ešte na konci 60 rokov museli jazdiť v osobitných autobusoch a nesmeli chodiť s bielymi do jednej školy.A kde až v roku 1974,  Americká psychiatrická asociácia hlasovaním vylúčila homosexualitu zo zoznamu mentálnych chorôb a Svetová zdravotnícka organizácia až v roku 1992. A to nemali za sebou 1000 rokov katolicizmu a 40 rokov komunizmu.

Moje prvé stretnutie s homosexualitou bolo ešte počas vysokej školy v Brne, kedy bol barman v našom obľúbenom bare „Iný“. Volal sa Olin a jeho priatelia ho volali Kačenka  t.j. Katka. Raz nás po dlhotrvajúcom ukecávaní zobral do ich baru „ARCHA 2000“ a bol to zážitok po ktorom som zostal liberálny. V tom čase bolo toto ešte silné tabu. A bolo mi ich  ľúto, pretože nájsť partnera s rovnakou orientáciou nebolo jednoduché a pár krát dostali aj cez hubu, keď sa pomýlili a pozvali tancovať „heteráka“. Rozumiem, že chcú byť rovnako vnímaný ako ostatní. Chápem, že chcú mať takéto páry registrované partnerstvo, ak niekto z niekým žije roky a neposkytnú mu  ani základné informácie o jeho zdravotnom stave ked je v nemocnici. Dokonca v prípade jeho smrti nemá  nárok dediť? To je hlúposť!  Mal by mať práva ako každý iný! Chcú mať deti, môžu si ich spraviť. Ako každý iný.

          Priznám sa že, nerozumiem sobotnej aktivite! Definovali, čo vlastne tým pochodom chceli ukázať? Či len tak akože existujeme a na záver si spravíme party na lodi?  Otázka, ktorá vo mne vŕta je : Ktoré sú to práva, ktoré nemajú zaručené? Čo nemajú ako každý iný?  Obmedzuje niekto takýmto ľuďom právo na život, sú za svoju orientáciu pozbavovaní života? Nemajú volebné  právo? Sú zatváraní do liečební? Majú právo slobodne si vybrať povolanie, majú slobodu pohybu, slobodu vyznania, slobodu prejavu? Môžu sa slobodne stretávať? Podľa mňa majú všetky čo som spomínal. ! Nemajú registrované partnerstvo. Pravda!  Nech majú! A čo ešte viac? Takže ešte raz Na čo bola dobrá táto akcia. Mala to byť demonštrácia na podporu tolerancie? Ak áno, tak v silne konzervatívnom Slovensku sa im to asi nepodarilo.

Musím sa priznať, že neviem na ktorú stranu sa pridať. Či tých čo ju zatracujú, alebo tých čo obhajujú, alebo tých čo sa pokrytecky tvária, že sa ich to netýka. Poznám pár takto orientovaných ľudí a vychádzam s nimi veľmi dobre, ale vyhlásiť len tak, že som s nimi,  aby to bolo  „IN“,  to ja nedokážem.  A ani nechcem! Bolo by to len pokrytecké tvrdenie.  Chcem pochopiť prečo mám byť  ZA.

Poprosím Vás, pomôžte mi! Experti tvrdia, že s homosexualitou sa narodíš. Ak však v lesbickom vzťahu používajú dve ženy na uspokojenie v sexe umelú náhradu mužského pohlavného údu na baterky alebo na pripínanie okolo pása, tak mi to nepripadá moc lesbické. Ak potrebuje žena k uspokojeniu penis, nie je fyzicky lesba! Alebo je?? U takejto ženy je problém  v nás mužoch! že nepoznáme dobre erotogénne zóny ženy, nevieme mať dlhu predohru,  nevieme byť dostatočne jemní, chápaví ,vnímaví a tak? Určite ma niekto napadne, že to zľahčujem a nerozumiem tomu!  A bude mať pravdu! Nerozumiem  tomu!  Asi ako väčšina obyvateľstva. Nik nám  to totižto nevysvetlil.  Prečo mám byť tolerantný? So strany homosexuálov sa stretávam s takým odporom, že načo mi to majú vysvetľovať  keď to aj tak nepochopím . Ako potom mám ja  vysvetliť mojim deťom, aby boli tolerantné voči dvom chlapcom čo sa bozkávajú na ulici. Aby boli toleranté voči chlapcovi čo sa prezlieka do dievčenských šiat a miesto toho aby s nimi behal po kopcoch hrá sa s bábikami. Vysvetlite mi niekto, ako mám synovi vysvetliť, že sa páči jeho spolužiakovi a nie spolužiačke.  Oni sa v rozprávkach o  dozvedajú o boji dobra a zla. Tam princ zabíja draka pre  princezné , nie pre iného princa. Chcem byť tolerantný, len neviem ako?

Gorila I a Gorila II: paralela odhalení

27.05.2013

Pred časom som si povedal, že už nebudem písať blogy. Odišiel som do osobnej vnútornej emigrácie. Nevydržal som tam. Spolitizovanie situácie okolo tunelovania tajných služieb ma prinútilo vyjadriť sa. Viem, vyjadril sa už premiér, minister obrany, exminister obrany, ďalší exminister obrany i samotní riaditelia či zástupcovia služieb, tak načo ešte ja. K samotnej [...]

pozri kto to hovorí?

08.12.2010

Pod heslem ‚vítěz bere vše‘ spoléhá ODS, že se rychle ujme moci a spolu se svými agenty přisluhovači zajistí těmto osobám beztrestnost. Toto já a sociální demokracie, jejíž jsem předsedou, nedopustí. Cítím povinnost oznámit, že demokracie v této zemi utrpěla tvrdý zásah srovnatelný snad jen s únorem 1948, snad jen s rozdílem, že hrozí modrá totalita.“ „Já [...]

Je 998 tisíc ľudí veľa alebo málo?

20.09.2010

Včera som sa celkom dobre bavil na vyjadreniach našich pseudopolitikov a diskutéroch na rôznych fórach ohľadom hodnoteniach výsledkov referenda. Je to diskusia, ktorá je asi zbytočná, lebo je podobná k diskusií či je pohár poloplný alebo poloprázdny. Bože !!! Aký veľký je rozdiel medzi matematikou a politikou. Prečo? V parlamentných voľbách bolo voliť [...]

bombic

Londýnsky súd rozhodol o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Ten odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

Jakub Stuart

Štatistiky blogu

Počet článkov: 17
Celková čítanosť: 51526x
Priemerná čítanosť článkov: 3031x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy