Založ si blog

Ja a Grécko

Sledujem ako sa všetci vyjadrujú k problémom pôžičky Grécku. Tak som si povedal že aj ja dám krátku úvahu. Nikdy ma táto krajina nelákala ani ako turistická destinácia. Vždy som k nej choval istý zdržanlivý postoj  a to hlavne z dôvodu takej tej ich „balkánskej mentality“. Ale spať k otázke penazí. Grécko samo o sebe je krajinou ,ktorá nedisponuje príliš silným priemyslom. Silne rozmýšlam nad nejakou gréckou svetovou značkou okrem „Gréckeho gyrosu“.   Ale na to, aby Grécko mohlo dlho rokov šafáriť, im niekto musel pozičiavať !!!  Kto kupoval grécke dlhopisy? Môj názor je, že snaha o záchranu Gréckej ekonomiky a zároveň europskej meny je aj snahou o záchranu nemeckých , holandských , francuzskych a daľších penazí, ktoré majú v gréckych dlhopisoch.

Skúsme sa spávať ako v rodine. Požičal si niekomu peniaze napr. 100 000,- a teraz zistil ,že ta podviedol. Olutuješ ich a vykašleš sa na neho? Ale s ním padnú aj tvoje aktíva! Nechaš  ho padnúť  a rozlúčil sa so svojimi peniazmi?!  Alebo sa rozhodneš požičať mu daľšie  za predpokladu, že ho budeš kontrolovať a mať aspoň malú šancu že ti to v budúcnosti  postupne vráti všetko. Ja by som to riskol. Preto ja Grécku tých mojich 150 euro požičiam. Možno sa raz nájde nejaký Dán alebo Nemec, kto ich v budúcnosti pri našom spôsobe hospodárenia  požičia zase mne.  A ešte jedna vec.   To čo produkujú  niektorí politici- ekonomovia z rôznych strán typu SaS   o dobrovonom bankrote Grécka je presne postoj slovenských podnikateľov. Nechám podnik skrachovať, čo tam potom že nezaplatím ludom  plácu za niekoľko mesiacov,čo tam potom že mám dlhy v bankách a že som neplatil faktúry iným podnikateľom. Hlásim bankrot. Nič nemám! Trhnite si nohou.  Toto nevyšlo,tak nevadí  ja začnem v inej banke pod názvom inej s.r.o. pekne znova.

Gorila I a Gorila II: paralela odhalení

27.05.2013

Pred časom som si povedal, že už nebudem písať blogy. Odišiel som do osobnej vnútornej emigrácie. Nevydržal som tam. Spolitizovanie situácie okolo tunelovania tajných služieb ma prinútilo vyjadriť sa. Viem, vyjadril sa už premiér, minister obrany, exminister obrany, ďalší exminister obrany i samotní riaditelia či zástupcovia služieb, tak načo ešte ja. K samotnej [...]

pozri kto to hovorí?

08.12.2010

Pod heslem ‚vítěz bere vše‘ spoléhá ODS, že se rychle ujme moci a spolu se svými agenty přisluhovači zajistí těmto osobám beztrestnost. Toto já a sociální demokracie, jejíž jsem předsedou, nedopustí. Cítím povinnost oznámit, že demokracie v této zemi utrpěla tvrdý zásah srovnatelný snad jen s únorem 1948, snad jen s rozdílem, že hrozí modrá totalita.“ „Já [...]

Je 998 tisíc ľudí veľa alebo málo?

20.09.2010

Včera som sa celkom dobre bavil na vyjadreniach našich pseudopolitikov a diskutéroch na rôznych fórach ohľadom hodnoteniach výsledkov referenda. Je to diskusia, ktorá je asi zbytočná, lebo je podobná k diskusií či je pohár poloplný alebo poloprázdny. Bože !!! Aký veľký je rozdiel medzi matematikou a politikou. Prečo? V parlamentných voľbách bolo voliť [...]

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

Štefan Harabin, ta3

VIDEO: Prezidentský kandidát Štefan Harabin. Rusko nepovažuje za agresora, chce neutralitu Slovenska

19.03.2024 07:00

O post prezidenta Slovenskej republiky vo voľbách v roku 2024 sa uchádza 10 ľudí.

Jakub Stuart

Štatistiky blogu

Počet článkov: 17
Celková čítanosť: 51363x
Priemerná čítanosť článkov: 3021x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy